Weekend - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Marlies Stumpf - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Marlies Stumpf - WaarBenJij.nu

Weekend

Blijf op de hoogte en volg Marlies

07 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Bronkhorstspruit

Ja hoor, het weekend is aangebroken. Heerlijk even relaxen en genieten van het zonnetje (als deze schijnt natuurlijk).

Vandaag heb ik weer met 2 nieuwe jongens alvast wat voorwerk gedaan voor de therapie die ik aan deze kinderen kan gaan geven. Het ging er meer om dat ik even kon zien waar ze al aan gewerkt hadden een aantal maanden geleden, en wat dan punten zijn waarop ik mij kan richten met deze kinderen. Ze zijn allemaal zo lief en het is erg leuk om te zien dat ze het oefenen zo leuk vinden! Erg gemotiveerd allemaal dus!

Het schijnt allemaal weer wat rustiger te zijn rondom de strikes die de afgelopen dagen aan de gang waren. Laten we hopen dat het niet heel lang meer duurt voordat dit allemaal over is. Het beïnvloedt namelijk ook een beetje het ‘werkritme’ hier op Sizanani.

Volgens Marthe gaan de therapieën komende week weer starten, ik heb alleen geen idee welke dag. Ik ben daarom blij dat ik alvast een paar jongens heb kunnen zien deze week zodat ik met hun in ieder geval een begin kan maken met het geven van mijn therapie. Ik heb namelijk de therapie die ze hier geven niet zo zeer nodig om mijn eigen therapie te kunnen geven.

Nu begint de tijd best wel wat sneller te gaan. Je hebt al wat meer routine hier en je weet beter hoe alles in zijn werk gaat. Het zal helemaal rap gaan op het moment dat we allemaal echt met ons eigen ding bezig zijn. Die andere Nederlandse meiden die hier hun onderzoek doen kunnen ook niet wachten om te beginnen. Uiteindelijk hebben we toch allemaal een doel voor ogen en het zou heel fijn zijn als dit allemaal haalbaar is.

Dit weekend hebben we eigenlijk geen plannen. We blijven lekker hier en doen lekker rustig aan. Zoals ik aan het begin al zei, hopen dat we kunnen genieten van een heerlijk zonnetje (ik moet natuurlijk wel een beetje gekleurd terug komen, anders heb ik geen bewijs dat ik in een zonnig land ben geweest haha).

Nou ik denk dat ik mijn volgende verhaal volgende week weer typ zodra ik ben begonnen met het geven van de therapie!

Liefs,
Marlies

  • 07 Februari 2014 - 19:17

    Peter:

    Liessie,

    Leuk om bij te houden wat je allemaal doet, lees ze allemaal!
    Doe je best, rustig aan en blijf je volgens.

    Xx ciao Bella :);)

  • 07 Februari 2014 - 22:45

    Alie:

    lieve Marlies,
    Nu maar hopen dat je snel kan beginnen met het doel waar voor je bent gekomen.Leuk dat we je kunnen volgen.Nu jij zon,wij regen hoor!!!!Dikke knuffel,opa en oma xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Actief sinds 12 Nov. 2013
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 10423

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 12 Juni 2014

Stage in Afrika

Landen bezocht: